Опасен препарат праща в болница с лика на Никол Станкулова! (виж тук)

Никол Станкулова алармира
0
Оценете този post

Никол Станкулова гневна от измамата!

Опасно лекарство за отслабване с името на Никол Станкулова се върти в мрежата, а синоптичката е бясна от измамата. И то не за друго, а защото въпросният препарат е изключително опасен и може да доведе до фатални последици, пише вестник Уикенд.

Никол Станкулова
Никол Станкулова алармира

Оказа се, че веществото съдържа бета-хидроксимаслена киселина (β-хидроксибутират) и се използва като последна линия терапи при Паркинсон и Алцхаймер. Продуктът е силно опасен за здравето. Няколко души вече са били в токсикология след приема му.

Самата Никол се оплака пред последователите си в социалната мрежа, че в интернет се въртят измами с нейния лик. И предупреди хората да не вярват на нищо, което четат в мрежата, без да го проверят обстойно.

 

Коментари чрез Facebook

коментара

Оставете отговор

Вашият e-mail няма да се показва.